خدمات شبکه بندر لنگه،خدمات تعمیر تلفن سانترال بندر لنگه

تعمیر تلفن سانترال بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه خدمات شبکه در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,تعمیر تلفن سانترال در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,-با تخفیف ویژه خدمات شبکه محدوده بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,تعمیر تلفن سانترال محدوده بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه نمایندگی مجاز پاناسونیک،خود را ملزم به ارائه تمام خدمات پس از فروش دستگاه سانترال،تلفن سانترال و انواع تلفن تحت شبکه به مشتریان عزیز می داند.09368059612-خانم گلزاری تعمیر سانترال پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

تعمیر سانترال پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

اگر سیستم سانترال منزل یا محل کار شما در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه با مشکل مواجه شده و نیاز به بررسی و ترمیم تخصصی دارد،با نحوه تعمیر سانترال پاناسونیک و جزئیات آن آشنا شوید.البته تعمیر سانترال حوزه گسترده ای است که از بررسی کامل دستگاه و بخش های مختلف آن تا رفع کامل معایب و ایرادهای عملکردی این دستگاه را شامل می شود.

بسته به مدل تلفن،تعداد خطوط،تنظیمات،ظرفیت و بسیاری موارد دیگر،روند عیب یابی و تعمیر سانترال Panasonic متفاوت است.در ادامه نکاتی مطرح می شوند که به شما کمک می کنند مشکلات این دستگاه را به شکل درست و اصولی برطرف کنید.با این حال گاهی تعمیر سانترال پاناسونیک نیاز به دخالت تکنسین های این حوزه دارد؛ در این صورت تعمیرکاران مجرب ما در نمایندگی پاناسونیک مرکز سخت افزار ایران،خدمات و سرویس های مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک در مرکز سخت افزار ایران،انواع خدمات مربوط به تلفن های سانترال پرظرفیت و کم ظرفیت این برند را در بالاترین سطح کیفی و تخصصی به کاربران ارائه می دهد.شما می توانید برای نصب سانترال و عیب یابی و تعمیر این دستگاه با همکاران ما تماس گرفته و خدمات تعمیر سانترال در محل را در اسرع وقت دریافت نمایید.

همکاران ما به شما مشاوره رایگان می دهند و در صورت نیاز،درخواست دریافت خدمات را ثبت می کنند.سپس هماهنگی های لازم با شما انجام شده و خدمات ارائه می شوند تا مشکلات تلفن برطرف گردند.لازم به ذکر است که خدمات نمایندگی تلفن سانترال پاناسونیک دارای ضمانت نامه معتبر هستند و می توانید از اصالت آنها اطمینان داشته باشید.

آیا تعمیر سانترال پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه در محل انجام می شود؟

بله.اساسا تعمیرات سانترال باید در محل نصب آن انجام شود.ساختار و نحوه نصب این سیستم به گونه ای است که تعمیر آن باید حتما در محل انجام شود.بنابراین اگر ایرادی در روند کاری سانترال محل کار خود مشاهده کردید،با نمایندگی مجاز پاناسونیک تماس بگیرید.همکاران ما در اولین فرصت برای تعمیر سانترال پاناسونیک در محل به آدرس شما آمده و اقدامات لازم را انجام می دهند.خدمات تعمیر در محل سانترال با ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران همراه هستند و می توانید هرگونه ایراد یا مشکل احتمالی را پیگیری کنید.

هزینه تعمیر سانترال پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

هزینه تعمیر سانترال پاناسونیک و دیگر برندها به فاکتورهای بسیاری وابسته است.اول باید دید که کدام بخش سیستم (تلفن،کابل ها و …)و به چه شکل و اندازه ای آسیب دیده اند.پس از آن می توان به صورت تقریبی تعیین کرد که برای تعمیر سانترال و رفع مشکلات آن باید چقدر هزینه شود.معمولا زمانی که نیاز به تعمیر و تعویض قطعات نیست و مسئله با اصلاح تنظیمات برطرف می شود،تعمیرات سانترال هزینه زیادی ندارد.اما اگر کابل ها یا خود تلفن آسیب جدی دیده باشند،قیمت تعمیر بیشتر خواهد بود.
تعمیرات سانترال پاناسونیک در کدام موارد ضروری است؟

سانترال بخش های مختلفی دارد که آسیب دیدگی،نصب نادرست یا خرابی هریک از آنها روند کلی سیستم را مختل می کند.یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران سانترال بعضا با آن مواجه می شوند،نویز است.نویز معمولا در اثر اتصال اشتباه کابل ها یا خرابی خط تلفن ایجاد می شود.با این حال ممکن است گوشی تلفن یا دیگر تجهیزات سخت افزاری ایراد داشته باشند.خرابی یا از کار افتادن کارت دیزا هم در کنار مشکلاتی همچون آزاد نشدن خط شهری و آسیب های سخت افزاری مثل شکستن گوشی،خرابی شماره گیر،از کار افتادن بلندگو و …تعمیر سانترال پاناسونیک را ضروری می سازند.

سرویس کار سانترال Panasonic در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

مراحل عیب یابی و تعمیر تلفن سانترال در محل یا در مرکز تعمیرات،توسط سرویس کار سانترال انجام می شود.این فرد،یک تعمیرکار ماهر و باتجربه است که با سیستم انواع مدل های سانترال آشنایی کامل دارد.سرویس کار پس از بررسی دقیق بخش ها و اجزای مختلف سانترال و شناسایی منشأ ایرادات سیستم،اقدامات لازم برای برطرف کردن آنها را انجام می دهد.همچنین اگر نیاز به تنظیم مجدد سانترال باشد،سرویس کار سانترال این کار را نیز انجام می دهد تا تمامی مشکلات عملکردی این سیستم برطرف شوند.
تعمیر سانترال پاناسونیک در محل

خدمات واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه چیست؟

در صورت برخورد با خرابی های زیر می توانید با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک تماس بگیرید و راهنمایی ها و مشاوره های لازم را دریافت نمایید.در صورت عدم رفع خرابی،می توانید درخواست خود مبنی بر تعمیر در محل سانترال پاناسونیک را ثبت نمایید تا کارشناسان ما پس از انجام هماهنگی های لازم به محل مورد نظر اعزام گردند.

تعمیر خرابی مدار شارژ سانترال پاناسونیک

یکی از خدماتی که در نمایندگی تعمیر سانترال پاناسونیک به کاربران ارائه می شود،تعمیر مدار شارژ این دستگاه است.مدار شارژ،انرژی باتری را به دیگر قطعات تلفن می رساند و اگر درست کار نکند،ممکن است تلفن روشن نشده و یا ایراداتی داشته باشد.حتی ممکن است مدل های شارژی به درستی شارژ نشوند و یا باتری پس از مدت کوتاهی از کار بیفتد.این درحالی است که با تعمیر خرابی مدار شارژ سانترال پاناسونیک،چنین مشکلاتی هم برطرف شده و می توانید بدون ایراد با دستگاه کار کنید.

تعمیر خرابی میکروفن سانترال در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

اگر میکروفن سانترال از کار بیفتد یا آسیب ببیند،مکالمه ها مختل خواهد شد.در چنین شرایطی صدای شما به مخاطب نرسیده و یا قطع و وصل می شود.تکنسین های تعمیر سانترال پاناسونیک پس از عیب یابی دقیق میکروفن،آن را تعمیر می کنند تا مشکلات صدا برطرف شوند.در صورتی که این قطعه قابل تعمیر نباشد،آن را با یک نمونه اورجینال جایگزین می کنند تا شما بتوانید مکالمات مورد نظرتان را بدون مشکل و اختلال انجام دهید.

  1. ست کردن دستی و بی سیم
  2. رفع خرابی های مرتبط با کلید هوک
  3. و تعمیر دیگر اشکالات احتمالی در تلفن های پاناسونیک
  4. فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی سانترال پاناسونیک
  5. رفع عیوب مربوط به طبقه RF درتلفن های بی سیم و بررسی معایب این بخش
  6. تنظیمات و پروگرامینگ،نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک آنالوگ در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک

تنظیمات و پروگرامینگ،نصب و راه اندازی سانترال پاناسونیک دیجیتال،ویپ،تلفن گویا،ضبط مکالمات تلفنی،صندوق صوتی،انتقادات و پیشنهادات در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک

  1. رفع مشکل عدم ارتباط به منشی تلفنی
  2. رفع مشکل سفت شدن کلیدهای شماره گیر
  3. تعمیرات سانترال،فکس و گوشی تلفن سانترال پاناسونیک
  4. رفع مشکل عدم ارتباط گوشی و پایه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  5. رفع مشکل خاموش و روشن شدن دستگاه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  6. سیم کشی یا کابل کشی خطوط تلفن جهت استفاده صحیح و بهینه برای سانترال
  7. عقد قراد داد نگهداری و مشاوره با کلیه سازمان ها و شرکتهای خصوصی جهت اطمینان از برقرار بودن خطوط تلفن

خدمات واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک

پیغام های سانترال پاناسونیک

ممکن است در زمان استفاده از سانترال با پیغام های متعددی مواجه شوید که به دلیل درست کار نکردن سانترال نمایش داده می شوند.در این صورت بهتر است با استفاده از اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای دستگاه اشکال پیش آمده را مرتفع نمایید.معمولا در صورتی که دفترچه راهنما با دقت مطالعه شود می تواند به خوبی شما را راهنمایی کند.البته شما می توانید با استفاده از اطلاعات موجود در سایت های معتبر نیز جهت رفع اشکالات پیش آمده در سانترال استفاده کنید.

ما در این بخش در تلاشیم تا برخی از رایج ترین پیغام های اعلام شده توسط سانترال پاناسونیک را بررسی کرده و شیوه پاسخ دهی به هر یک را به شما آموزش دهیم.بدیهی است درصورت عدم آشنایی با دستگاه بهترین کار تماس با یکی از کارشناسان تعمیر سانترال در مرکز تخصصی تعمیرات پاناسونیک است.

پیغام خط تلفن 1 را بررسی کنید/خط تلفن 2 را بررسی کنید

روش:پاسخ پیشنهاد داده شده در این بخش برای مدل هایی که با KX-TG954،KX-TG9552،KX-TG958 شروع می شوند،قابل استفاده است.در صورت مشاهده این پیغام جهت رفع مشکل و تعمیر سانترال ابتدا اتصالات را بررسی کنید.اتمالا این پیغام به این دلیل است که سیم خط تلفن ارائه شده هنوز وصل نشده یا به درستی وصل نشده است.اگر از دستگاه فقط به عنوان تلفن تک خطی استفاده می کنید،پیام را به صورت زیر پاک کنید:

  1. برای پاک کردن Check tel line1،دستور [MENU # 1 8 9] را فشار دهید.
  2. برای پاک کردن “Check tel line2″،دستور [MENU # 1 9 0 ] را فشار دهید.

اگر به دلیل قطع و وصل شدن جریان برق مجددا با پیغام های بالا مواجه شدید،از همان دو دستور مطرح شده جهت پاک کردن این پیغام ها استفاده کنید.

برای دسترسی با شماره تلفن شرکت تماس بگیرید

این پیغام به این دلیل به شما نمایش داده می شود که شماره دسترسی پست صوتی را ذخیره نکرده اید.بنابراین در صورت اعلام این پیام از سانترال پاناسونیک،ابتدا شماره دسترسی پست صوتی را ذخیره کنید.در ادامه دستور [MENU#331] را فشار دهید.پس از این کار شماره دسترسی خود را وارد کنید (حداکثر 24 رقم).در پایان [SAVE] را فشار دهید.پس از انجام ذخیره،[Off] را فشار دهید.

هنگام ذخیره شماره دسترسی به پست صوتی و رمز عبور صندوق پستی خود،فلش رو به بالا [▲] (Pause)را فشار دهید.این فلش رو به بالا برای اضافه کردن مکث بین شماره دسترسی و رمز عبور در صورت لزوم است.برای مدت توقف مورد نیاز با ارائه دهنده خدمات تلفن خود تماس بگیرید.در صورت نیاز به هر گونه راهنمایی نیز می توانید با کارشناسان تعمیر سانترال تماس بگیرید و اطلاعات تخصصی لازم را دریافت کنید.

آیا امکان برقراری تماس تلفن سنترال وجود ندارد

دلیل احتمالی برای نمایش این پیغام این است که حالت شماره گیری کاربر صحیح نیست.در اینصورت اگر شما می توانید صدای شماره گیری را بشنوید،اما تلفن به دکمه های فشار داده شده پاسخ نمی دهد،حالت شماره گیری ممکن است اشتباه تنظیم شده باشد.در این وضعیت برای تعمیر سانترال بهتر است تنظیمات را تغییر دهید.

وضعیت تنظیم پیش فرض در این حالت ”Tone”است.“Tone”:برای خدمات شماره گیری صدا.”Pulse”:برای سرویس شماره گیری چرخشی/پالس.[ MENU # 1 2 0 ] را فشار دهید.فلش رو به بالا ▲ را فشار دهید.فلش بالایا پایین ▼فلش رو به پایین را فشار دهید تا تنظیمات مورد نظر را انتخاب کنید.[SAVE] را فشار دهید.[OFF] را فشار دهید.برای مدل های دارای ویژگی «Link to Cell»،ممکن است فقط حالت خط تلفن همراه روشن باشد.آن را خاموش کنید.

[MENU#157] را فشار دهید.فلش رو به بالا ▲ را فشار دهید.فلش رو بالایا فلش رو به پایین ▼ را فشار دهید تا ”OFF ”را انتخاب کنید.[SELECT] را فشار دهید.برای تأیید اتصال مناسب خط،از راهنمای عیب یابی برای بررسی پیام خطای خط تلفن استفاده کنید.در صورت نیاز با واحد عیب یابی و تعمیر سانترال مرکز تخصصی تعمیرات Panasonic تماس بگیرید.

  1. پیغام سانترال:خط تلفن را بررسی کنید
  2. تست اتصالات سانترال

در صورت مشاهده این پیغام،مراحل درج شده در این بخش را برای تعیین وضعیت پیام “بررسی خط تلفن”انجام دهید.ابتدا سیم خط تلفن را بررسی کنید چرا که ممکن است خط تلفن وصل نشده یا به درستی وصل نشده باشد.با اطمینان از ایمن بودن سیم خط،اتصالات را بررسی کنید.هنگامی که سیم خط تلفن را در پشت تلفن وصل می کنید،مطمئن شوید که صدای کلیک (که در زمان وصل شدن و اتصال صحیح شنیده می شود)را می شنوید.

تلفن را به یک جک خط تلفن دیگر در داخل خانه خود وصل کنید.انجام این تست برای این است که ببینیم آیا مشکل از تلفن است یا مشکل از جک تلفن.اگر تلفن با جک دیگری کار می کند،مشکل از جک اصلی تلفن است.اگر تلفن روی هر دو فیش تلفن کار نمی کند،باید تعیین کنید که آیا مشکل از تلفن است یا خط تلفن.

تست سانترال

اگر تلفن دیگری دارید،آن تلفن را به فیش خط تلفن وصل کنید و ببینید آیا می توانید صدای شماره گیری را بشنوید.اگر صدای شماره گیری وجود ندارد که مشکل خط تلفن دارید،با ارائه دهنده خدمات خط تلفن خود یا با کارشناسان تعمیر سانترال تماس بگیرید.اگر تلفن دیگری برای تست ندارید،تلفن را به خانه همسایه یا دوستان ببرید و تست کنید،اگر تلفن روی خط تلفن دیگری کار می کند،مشکل از خط تلفن است.

پس از آزمایش اگر متوجه شدید که مشکل خط تلفن است،با ارائه دهنده خدمات خط تلفن خود تماس بگیرید.

اگر از این مدل در خط تلفن دیجیتال (دفتر،خط تجاری)استفاده می کنید ممکن است کار نکند.این یک تلفن مصرفی خانگی است که با سیستم های تلفن تجاری سازگار نیست.برای مدل های دارای ویژگی Link to Cell –اگر سیم خط تلفن را وصل نمی کنید و فقط از خطوط تلفن همراه استفاده می کنید،حالت خط تلفن همراه را روی Cell line only قرار دهید.

در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر سانترال پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه تماس بگیرید.

اختلالات سخت افزاری سانترال

اختلالات سخت افزاری دستگاه سانترال را می توان در دو گروه جای داد:۱٫ خرابی های مرتبط با سیم کشی و ۲٫ خرابی های مرکز تلفن سانترال.در اختلالات بخش نخست حضور پرسنل اجرایی مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک در محل اجرای پروژه الزامی است.لیکن در خرابی های نوع دوم،از آنجا که اختلال ایجاد شده مرتبط با بورد دستگاه است و تعمیر برد احتیاج به وسایل و تجهیزات تخصصی دارد می بایست قطعه معیوب جهت تعمیر و یا تعویض به مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک انتقال داده شود.در صورت درخواست و با اعلام مشتری یک قطعه جایگزین تا رفع خرابی بورد اصلی در محل پروژه نصب می گردد تا اختلالی در عملکرد شرکت ایجاد نگردد.

اختلالات نرم افزاری سانترال

این قسم اختلالات عمدتاً ناشی از دستکارهای عمدی و یا غیرعمدی ای است که در برنامه ریزی های مرکز اتفاق می افتند.چنین اختلالاتی-در صورتی که جزیی باشند-از طریق تماس با مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک قابل رفع و حل می باشند.

دیگر خدمات مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک

  1. تعمیرات تلفن بیسیم پاناسونیک
  2. رفع مشکل عدم شارژ کافی و خرابی باطری
  3. رفع مشکل کار نکردن تعدادی از کلیدهای گوشی
  4. فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی تلفن های سانترال
  5. رفع مشکل خرابی زنگ تلفن و عدم زنگ خوری تلفن برای تماس های ورودی
  6. فروش و تدارک دستگاه ها و لوازم جانبی انواع گوشی تلفن پاناسونیک بیسیم
  7. رفع مشکل خرابی بلندگو و یا میکرو فن دستگاه در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  8. تعمیر خرابی مدار شارژ
  9. تعمیر شکستگی صفحه نمایش
  10. تعمیر اسپیکرهای گوشی پاناسونیک
  11. تعمیر خرابی صفحه نمایشگر یا همان ID caller
  12. تعمیر خرابی دکمه ها و کلیدها در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک
  13. تعمیر خرابی میکروفن و یا سوختن میکروفون در تلفن های پاناسونیک
  14. تعمیر خرابی مدار نگه دارنده باتری در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک

تعمیرات سانترال پاناسونیک و دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

تعمیرات سانترال پاناسونیک در این مرکز توسط کارشناسانی انجام می پذیرد که ضمن بهره مندی از دانشِ تخصصی،ابزارآلاتی مطابق با فناوری های روز دنیا در اختیار دارند.همین امر سبب گشته تا کارشناسان مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک بتوانند تمامی عیوب و اختلالات ایجاد شده در این سیستم را مرتفع سازند.

متخصصان این حوزه به دلیل سالها تجربۀ کار با این دستگاه،آشنایی جامعی با ساختار قطعات آن داشته و توانسته اند رویکردهای سازگار با دستگاه را جهت سرویس و تعمیر آن برگزینند.در صورت نیاز به هریک از خدمات مرکز تعمیر سانترال Panasonic و یا نیاز به حضور کارشناسان این مرکز،می توانید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت این مرکز با ما تماس بگیرید.دیگر واحدهای تعمیرات پاناسونیک در بخش زیر معرفی می گردند.

اخبار سانترال پاناسونیک و دیگر خبرها مرتبط با محصولات پاناسونیک از طریق فضای زیر با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد.جدیدترین اخبار و رویدادهای پاناسونیک توسط تیمی از زبده ترین کارشناسان نمایندگی پاناسونیک رصد گشته و از طریق فضای زیر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

اخبار استخراج شده توسط تیم خبری مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک و سایر واحدهای این مرکز،حاوی مطالبی در ارتباط با جدیدترین محصولات پاناسونیک،نوین ترین تکنولوژی های بکار رفته در دستگاه های پاناسونیک،پرفروش ترین دستگاه های پاناسونیک و مواردی از این دست است.مطالب مذکور را می توانید از طریق لینک های زیر دنبال نمایید و با دوستان خود و سایر علاقمندان این حوزه به اشتراک بگذارید.

سانترال پاناسونیک دربردارنده برخی از شیوه های تعمیر و سرویس این دستگاه است.همانگونه که می دانید ممکن است سانترال بر اثر برخی مواردِ خاص دچار اشکال شود و روند فعالیت برقراری تماس را برای کاربران غیرممکن سازد.گاه کاربران سانترال تصور می کنند که در صورت بروز هر اشکالی می بایست دستگاه را به واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک ارجاع داد اما باید گفت که در برخی از موارد با راه اندازی مجدد یا همان ریست سانترال (Reset)کلیه اشکالات به وجود آمده برطرف می گردد.

چنین اختلالاتی غالباً در مواردی رخ می دهد که فردی ناآشنا و غیرمتخصص بخواهد برنامه ریزی خاصی را در دستگاه پیاده سازد که رویدادهای اینچنینی در سانترالِ پر ظرفیت و سانترال تحت شبکه زمینه ساز اشکالات بیشتری است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با بهترین شیوه های کار و نگهداری دستگاه سانترال و سایر تولیدات پاناسونیک مطالعه مقالات ارائه شده در بخش زیر توصیه می گردد.

انواع سانترال پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

دستگاه سانترال در جایگاه یک مرکزِ تلفنِ خصوصی نقش ویژه ای در مدیریت تماس ها ایفاء می کند.این دستگاه به صورت پیش فرض جعبه ای خالی است که پر شدنش برحسبِ خواسته و نیاز مجموعه صورت می گیرد.کارت های تعبیه شده در سانترال خود متشکل از دیود و قسمت های بسیار کوچک و حساس الکترونیکی هستند.

طراحی این کارت ها به شکلی صورت گرفته که در عین حساسیت نسبت به تغییر ولتاژ برق،کمی مقاومت داشته باشند استفاده از این دستگاه در برخی مکان ها-نظیر مجموعه هایی که برق محیط ناپایداری دارند-بسیار ضروری به نظر می رسد.انواع سانترال پاناسونیک و دیگر محصولات پاناسونیک توسط تیم تعمیرات سانترال پاناسونیک در بخش زیر معرفی خواهند شد.

سوالات متداول تعمیرات پاناسونیک

بهتر است پیش از ارسال دستگاه به واحد تعمیرات سانترال پاناسونیک،موارد زیر را چک و بررسی نمایید:

  1. برق دستگاه و ساختمان را چک نمایید.
  2. گوشی های متصل به دستگاه را چک نمایید.
  3. حالت روز و شب دستگاه سانترال را چک نمایید.
  4. از صحت سیم کشی داخلی اطمینان حاصل کنید.
  5. از عدم قطعی خط از سوی مخبرات مطمئن شوید.
  6. از سالم بودن سیم های ارتباطی دستگاه نظیر سیم پاور اطمینان حاصل نمایید.
  7. با پرسش از اطرافیان،از عدم دستکاری دستگاه توسط فرد دیگری اطمینان حاصل نمایید.

در صورت بررسی موارد فوق و ادامه مشکل دستگاه،می توانید با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک و حضور در مرکز تعمیرات سانترال پاناسونیک نسبت به تعمیر و بهسازی دستگاه خویش اقدام نمایید.کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز با دارا بودن بازه زمانی خاص،مشمول گارانتی و ضمانت است.

نمایندگی پاناسونیک در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

نمایندگی پاناسونیک با توجه به تولیدات متنوع و گستردۀ این شرکت،اقدام به راه اندازی مجموعه ای جهت ارائه خدمات به کاربران و طرفداران پاناسونیک نموده است.خدمات نمایندگی پاناسونیک در دو بخش ارائه می گردد؛ بخش نخست،واحد فروش است که با بهره گیری از حضور کارشناسان و متخصصان این حوزه،به عرضه محصولات این شرکت به کاربران می پردازد.

بخش دوم،واحد خدمات پس از فروش است که در آن متخصصان و تعمیرکاران زبده و دوره دیده،به تعمیر و ترمیم محصولات پاناسونیک مبادرت می ورزند.خدمات ارائه شده در این مرکز محدود به محصول خاصی نیست و تمامی سرویس های مرتبط با تولیدات این شرکت اعم از تعمیرات سانترال پاناسونیک،تعمیرات تلویزیون پاناسونیک و …را دربرمی گیرد.

خدمات شبکه منطقه بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,تعمیر تلفن سانترال منطقه بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,خدمات شبکه,تعمیر تلفن سانترال,نصب انواع تجهیزات شبکه از جمله روتر،سوئیچ،فایروال;راه اندازی سیستم مانیتورینگ و ترافیک شبکه;نگهداری و پشتیبانی تجهیزات پسیو شبکه شامل کابل،

گروه پشتیبانی و خدمات شبکه که شامل کارشناسان متخصص در زمینه های مختلف پشتیبانی سخت افزار،نرم افزار،سیستمهای شبکه و امنیت اطلاعات بوده تعمیر شبکه در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,خدمات تخصصی و حرفه ای نصب و راه اندازی انواع سانترال پاناسونیک و اعزام کارشناس.شرکت تعمیر تلفن سانترال در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه با بهره مندی از پرسنل متخصص و توانمند خود آمادگی ارایه کلیه تعمیر تلفن سانترال تلفن در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,نصب و راه اندازی خدمات شبکه با نرخ اتحاده,راه اندازی سیستم مخابرات-تعمیر تلفن و تجهیزات مخابراتی در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,

اجرای خدمات پسیو و اکتیو شبکه توسط با تجربه ترین شرکت نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,اتعمیرات سانترال,تعمیر تلفن سانترال,نصب سانترال,تعمیر خط تلفن,تعمیرات داخلی سانترال,تعمیرات دستگاه سانترال,نصاب سانترال,تعمیرکار دستگاه سانترال,خرید سانترال,

ارائه خدمات زیرساخت شبکه های کامپیوتری و نصب و راه اندازی سیستم های دوربین مدار بسته و سیستم های نظارتی،امنیتی و کنترلی,خدمات تخصصی شبکه های کامپیوتری LAN و WAN کابلی و بی سیم (Wireless )شامل:مشاوره،طراحی،اجرا،پشتیبانی و بهینه سازی شبکه ارایه خدمات پشتیبانی شبکه,خدمات شبکه و کابل کشی و امنیت شبکه احداث شبکه های کامپیوتری کابل و داکت کشی و امنیت شبکه –کلیه خدمات اکتیو و پسیو –رفع مشکلات شبکه کندی تاخیر قطع شدن در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه,

خدمات شبکه های کامپیوتری.تعمیرات شبکه کلیه خدمات شبکه خدمات اکتیو و پسیو مجازی سازی پشتیبانی شبکه توسط کارشناسان فنی.با مجوز رسمی ارائه خدمات از سازمان صنعت و معدن.برای دریافت قیمت و مشاوره باما تماس بگیرید پس از نصب و راه اندازی شبکه نیاز است که برای حفظ امنیت و پی جویی،شبکه مورد مراقب.و نگهداری قرار گرفته و و در صورت بروز مشکل در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری راه اندازی شبکه یکی از مهم ترین مراحل برای استفاده از این سیستم است.در صورتی که مرحله راه اندازی به درستی طی شده باشد و تجهیزات مورد استفاده در این مرحله استاندارد باشد،نتیجه نهایی که این شبکه در اختیار شما قرار می دهد کیفیت مناسبی خواهد داشت.

شبکه های کامپیوتری امروزه نقش بسیار مهمی در هر سازمان یا شرکت دارند.استفاده از این شبکه ها اجازه می دهد روند به اشتراک گذاری مدارک و اسناد گوناگون بسیار راحت شود.می توان گفت وظیفه اصلی شبکه وصل کردن قسمت های مختلف یک سیستم اداری در سازمان یا شرکت برای به اشتراک گذاری فایل،اسناد و مدارک و داشتن ارتباطی بهتر است.راه اندازی شبکه یکی از مهم ترین مراحل برای استفاده از این سیستم است.

در صورتی که مرحله راه اندازی به درستی طی شده باشد و تجهیزات مورد استفاده در این مرحله استاندارد باشد،نتیجه نهایی که این شبکه در اختیار شما قرار می دهد کیفیت مناسبی خواهد داشت.به طور کلی خدمات اکتیو شبکه و خدمات پسیو شبکه دو بخش اصلی یک شبکه را تشکیل می دهند.در هر کدام از این بخش ها تجهیزاتی استفاده شده که وظایفی را بر عهده دارند و به پیشبرد اهداف کلی شبکه کمک می کنند.شناخت این دو قسمت اصلی در شبکه ها کمک می کند که در زمان راه اندازی شبکه تصمیمات بهتری بگیرید و در پایان کار یک شبکه قوی و قابل ارتقا داشته باشید.

آشنایی با خدمات اکتیو شبکه

خدمات اکتیو شبکه همانطور که از نام آن ها می توان حدس زد،به بخشی از فعالیت های انجام شده در یک شبکه گفته می شود که تاثیر مستقیم روی رسیدن استفاده کنندگان به اهداف شان دارد.به عنوان مثال سیستم عامل یک شبکه،دوربین،اسکنر و...می توانند بخش های از قسمت اکتیو شبکه باشند.پیکربندی و فعالیت های نرم افزاری بخش های اصلی قسمت اکتیو شبکه هستند که در زمان راه اندازی باید آن ها توجهی ویژه داشته باشید.تجهیزات اکتیو شبکه قسمت هایی مانند سوئیچ،روتر،سنسورها و…هستند.تعمیر تلفن سانترال در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

افراد یا شرکت هایی که ارائه دهنده خدمات اکتیو شبکه هستند،وظیفه پیکربندی و تنظیمات تجهیزات و نرم افزارهای بخش اکتیو بر روی قسمت سخت افزاری شبکه را دارند.شرکت ها یا افرادی که در زمینه ارائه خدمات اکتیو شبکه فعالیت می کنند باید مراحل زیر را طی کنند:

  1. نصب و راه اندازی کلیه تجهیزات و دستگاه های مانند سوئیچ،فایروال،روتر،اسکنر،دوربین مدار بسته
  2. نصب سیستم عاملی که برای شبکه در نظر گرفته شده است.مانند Windows server
  3. نصب سرویس های تحت شبکه متناسب با کاربرد مورد نظر:این سرویس ها معمولا عبارتند از domain,DHCP
  4. نصب نرم افزار های ضروری برای شبکه مانند SQL server،آنتی ویروس

خدمات اکتیو شبکه بخشی از فعالیت هایی هستند که در آخرین مرحله راه اندازی شبکه کامپیوتری انجام می شوند.این دسته از خدمات بر روی بخش پسیو شبکه سوار شده و فعالیت های لازم را برای ما انجام می دهند.بعد از اتمام خدمات مورد نظر در بخش اکتیو شبکه،روند استفاده از آن شروع می شود.همزمان با این موضوع شرکت ارائه دهنده خدمات اکتیو شبکه باید مسئولیت پشتیبانی از شبکه کامپیوتری را برعهده بگیرد.

منظور از پشتیبانی شبکه چیست؟

به مجموعه فعالیت هایی که در زمینه خدمات اکتیو شبکه انجام شود و هدف آنها حفظ و نگهداری بخش های مختلف یک شبکه باشد،پشتیبانی گفته می شود.البته فراموش نکنید که خدمات پسیو شبکه نیز دارای پشتیبانی خاص خود هستند که باید توسط افراد حرفه ای در این زمینه انجام شود.شرکت هایی که از خدمات شبکه استفاده می کنند،

باید فعالیت های لازم در خصوص نگهداری و حفظ سیستم های کامپیوتری و شبکه را انجام دهند.اما از آنجایی که بیشتر شرکت ها دانش و تخصص کافی در این زمینه را ندارند،سراغ افرادی می روند که در زمینه پشتیبانی شبکه تجربه و تخصص کافی دارند و می توانند در این زمینه به آنها یاری برسانند.هدف مدیران شرکت های مختلف از استخدام افراد متخصص و عقد قرارداد با شرکت های ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه،معمولا به شرح زیر است:

  1. ارتقاء تجهیزات مورد نظر شبکه به مرور زمان
  2. رفع عیوب احتمالی و نگهداری از بخشهای مختلف شبکه

برای اینکه بتوان روند پشتیبانی شبکه را به شکل مناسبی انجام داد،باید کل بخش های شبکه که شامل قسمت های پسیو و اکتیو آن است،مستندسازی شود.بعد از آن باید نقش این قسمت ها مشخص گردد تا به این صورت در زمان رفع عیب یا ارتقاء بخش های مختلف روند کارها با نظم و دقت بیشتری پیش برود.همچنین داشتن اطلاعات مکتوب در خصوص بخش های مختلف یک شبکه کمک می کند که منشاء مشکلات احتمالی که به وجود می آید را پیدا کنید.از سوی دیگر وقتی این اطلاعات مکتوب در خصوص بخش های مختلف شبکه را در اختیار نداشته باشید روند پشتیبانی بسیار پیچیده و وقت گیر خواهد شد،از سوی دیگر امکان بروز خطا در این مراحل افزایش می یابد.هر چقدر وسعت شبکه شما بیشتر باشد،نیاز به اطلاعات مکتوب دقیق تری خواهید داشت.

خدمات پسیو شبکه در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

خدمات پسیو شبکه به مجموعه قسمت هایی گفته می شود که به بخش زیرساختی شبکه کامپیوتری ارتباط دارد.کلمه پسیو به معنای غیر فعال می باشد و زمانی که صحبت از خدمات پسیو شبکه به میان می آید؛ منظور مجموعه اقداماتی است که بر روی بخش های پایه شبکه انجام می شود.یکی از مهمترین بخش های بخش پسیو شبکه کابل ها و فیبرهای نوری هستند که وظیفه انتقال داده را بر عهده دارند.همچنین سایر قسمت های سخت افزاری که بخش اکتیو شبکه بر روی آنها سوار می شود،به عنوان زیر مجموعه خدمات پسیو در نظر گرفته می شوند.

متاسفانه امروزه بسیاری از مدیران کسب و کارهای مختلف که نیاز به شبکه های کامپیوتری دارند،اهمیت خدمات پسیو شبکه را دست کم میگیرند.همین باعث می شود که تصور کنند صرفاً تجهیزات مورد استفاده در بخش اکتیو شبکه باید کیفیت مناسب داشته باشند و تمرکز خود را روی قسمت های مانند سوئیچ،روتر و سرور و…می گذارند.همچنین اهمیت کمی به قسمت پسیو شبکه می دهند و همین باعث می شود در آینده به مشکلات زیادی بر بخورند و هزینه های بالایی را متحمل شوند.یکی از مهمترین بخش های خدمات پسیو شبکه پیاده سازی و راه اندازی اصولی قسمت های زیرساختی یک شبکه کامپیوتری است.افراد فعال در این حوزه باید بدانند که کابل کشی اصولی نباید هیچ تداخلی با میدان های مغناطیسی مجاور داشته باشد،کابل های مورد استفاده در شبکه باید با کیفیت و اصلی باشند و توان مورد نیاز سیستم و سرورها باید با مدل UPS همخوانی داشته باشد.

مراحل راه اندازی خدمات پسیو شبکه در بندر لنگه،,منطقه بندر لنگه

راه اندازی درست و اصولی و استفاده از تجهیزات پسیو با کیفیت برای شبکه اهمیت بسیار بالایی دارد.همچنین این موضوع تأثیر بسیار زیادی بر روی روند عملکرد کل شبکه خواهد گذاشت.مراحل مختلف راه اندازی بخش پسیو شبکه عبارتند از:

  1. انتخاب تجهیزات پسیو و باکیفیت و متناسب با وضعیت شبکه کامپیوتری مورد نظر
  2. نصب و راه اندازی سخت افزارها
  3. مشخص کردن نوع پروتکل مورد نظر برای ایجاد ارتباط بین بخش های مختلف بخش پسیو شبکه
  4. ایجاد ارتباط بین بخش پسیو و قسمت اکتیو شبکه

هزینه های مربوط به خدمات پسیو به شبکه تحت تاثیر عوامل مختلفی هستند که در ادامه این موارد را با هم بررسی می کنیم:

  1. نوع کابل های استفاده شده در شبکه؛ با توجه به اینکه کابل های مسی،آلومینیوم یا فیبر نوری هستند،قیمت نهایی متفاوت خواهد بود.
  2. ابعاد مکان مورد نظر برای راه اندازی شبکه
  3. تعداد گره های در نظر گرفته شده برای شبکه کامپیوتری و گستردگی آن
  4. نوع شبکه و هدف اصلی استفاده از آن

آشنایی با تجهیزات پسیو و نحوه بکارگیری آنها موضوع بسیار مهمی است که افراد فعال در زمینه خدمات پسیو شبکه باید حتماً نسبت به آن آگاهی کامل داشته باشند.تجهیزات پسیو شبکه به مجموعه وسایلی گفته می شود که هیچ نقشی در تولید یا بازتولید سیگنال های الکترونیکی مورد استفاده در شبکه ندارند.وظیفه این قسمت ها صرفاً جابجایی این سیگنال ها به شکل سریع و دقیق است.این تجهیزات را در ادامه خدمت شما معرفی می کنیم.

پچ پنل:با استفاده از پچ پنل می توانید کابل ها را به صورت منظم تری در کنار هم قرار داده و به این صورت روند مدیریت قسمت های کابل کشی را با ظرافت و دقت بیشتری انجام دهید.

انواع سوکت و کابل شبکه:یکی از مهم ترین قسمت های هر شبکه انواع کابل و سوکت مورد استفاده در آن هستند.این تجهیزات قسمت های مختلف شبکه مورد نظرتان را به هم وصل می کنند و وظیفه انتقال سیگنالها را بر عهده دارند.

سوکت های دیواری:یکی از تجهیزات پسیو شبکه سوکت های دیواری هستند که به کاربران اجازه می دهد با استفاده از کابل شبکه،با شبکه اصلی ارتباط برقرار کنند.

رک:وظیفه رک جمع کردن بخشهای مختلف شبکه در یک قسمت مشخص است.با استفاده از رک سخت افزار های مورد استفاده در خدمات پسیو شبکه به شکل منظم تری در کنار یکدیگر قرار خواهد گرفت.

ابزارها و تجهیزات:برای انجام مراحل مختلف نصب تجهیزات پسیو نیاز به تجهیزات و ابزار های مختلف دارید.به عنوان مثال ابزار سوکت زنی که از این تجهیزات مهم می باشد.

برای داشتن یک شبکه کامپیوتری درست ابتدا باید سراغ ارائه دهندگان خدمات پسیو شبکه برویم.این افراد با استفاده از تجهیزات پسیو مورد استفاده در این بخش شبکه،فونداسیون و پایه سیستم کلیه شما را بنا می کنند.بعد از به پایان رسیدن خدمات پذیرش شبکه و راه اندازی آن،نوبت به ارائه دهندگان خدمات اکتیو شبکه می رسد.متخصصانی که در این زمینه فعالیت دارند،با استفاده از سخت افزارهای مختلف و نرم افزارهایی که قابلیت تولید سیگنال دارند،بخش اکتیو شبکه شما را راه اندازی می کنند.مرحله راه اندازی در زمان آماده سازی یک شبکه اهمیت بسیار بالایی دارد؛ چرا که بی توجهی نسبت به کوچکترین مسائل در این مرحله باعث بروز مشکلات فراوان در روند کار سیستم شما خواهد شد.

وظایف کارشناس شبکه

  1. راه اندازی نرم افزارها و سخت افزارهای جدید –به منظور راه اندازی شبکه و یا ارتقاء عملکرد و کارایی آن
  2. ایجاد حساب های کاربری،تعیین حیطه دسترسی و کلمه عبور برای کاربرانی که در محیط شبکه از امکانات آن استفاده می کنند.
  3. حفظ امنیت در شبکه –زیرا استفاده کاربران از محیط شبکه باید همراه با امنیت کامل باشد تا برای آنها مشکلی ایجاد نگردد.امنیت تبادلات مالی در محیط شبکه (بانکداری الکترونیکی)از مهمترین مصادیق نیاز به حفظ امنیت در محیط شبکه است.
  4. شناسایی و رفع عیوب شبکه
  5. تهیه برنامه های زمانبندی برای تعمیر و نگهداری شبکه
  6. ارائه خدمات فنی به کاربران نهایی –گاهی اوقات برخی از کاربران شبکه دچار مشکلاتی می شوند که متخصص شبکه باید برای رفع مشکل آنها اقدام نماید.
  7. نظارت و مدیریت روزانه بر نحوه استفاده از شبکه
  8. برنامه ریزی و استفاده از تکنولوژی های جدید-به منظور افزایش کارایی شبکه تحت کنترل یا بررسی و افزایش قابلیت های آن برای استفاده کاربران

مهارت و دانش مورد نیاز کارشناس شبکه

مهارت های فناوری اطلاعات در حد عالی مخصوصا در حوزه سخت افزار و نرم افزارهای مربوط به شبکه
مهارت حل مساله در حد عالی –زیرا نحوه اجرا و پیاده سازی هرپروژه شبکه متفاوت از دیگری است و برای اجرای بهینه هر یک از آنها باید مسائل مخصوص به آنها را در نظر گرفته و راهکار مناسب برای آن ارائه داد.به عنوان مثال برای ایجاد شبکه کامپیوتری در یک ساختمان باید به نحوه چیدمان دیوارها،ورودی سیم تلفن به ساختمان،تعداد کامپیوترهای مورد نیاز برای اتصال به شبکه و محل استقرار آنها و همچنین مشخصات و محل استقرار سرور (در صورت نیاز)توجه نمود و متناسب با آنها بهترین راهکار استقرار شبکه مورد نظر را ارائه داد.
مهارت سازماندهی برای اولویت بندی وظایف –ویژه مدیران شبکه
توانایی توضیح شفاف و واضح مباحث فنی-برای کارفرمایان یا تکنسین های فعال در پروژه
توانایی کار تیمی –زیرا در بسیاری از موارد پروژه های شبکه به صورت تیمی اجرا می شود و برای انجام شدن بهتر کارها به این توانایی نیاز است.
به روز نگه داری سیستم ها متناسب با آخرین پیشرفت ها و تکنولوژی ها

به عنوان یک کارشناس شبکه وظیفه اصلی شما این است که مطمئن باشید شبکه ظرفیت پاسخ گویی به نیازهای مشتریان را داشته و دارای امنیت لازم است.شما با چهار سیستم شبکه اصلی کار می کنید:

شبکه های محلی (LAN):که کامپیوترها را در یک فضای محدود مانند یک اداره و یا یک ساختمان به هم متصل می کند.
شبکه های شهری (MAN):شبکه های محلی درون یک شهر را به هم متصل می کند.
شبکه های گسترده (WAN):سیستم های درون مرزهای ملی را به هم متصل می کند.
شبکه های جهانی(GAN):شبکه ها با مرز های جغرافیایی نامحدود را به هم متصل می کند و برای این کار از تکنولوژی های بی سیم و ماهواره ای استفاده می کند.

خدمات شبکه ما چیست؟

  1. مشاوره،طراحی،نظارت و پیاده سازی انواع شبکه های کامپیوتری
  2. فروش،نصب و راه اندازی تجهیزات شبکه های کامپیوتری
  3. فروش،نصب و راه اندازی تجهیزات امنیتی و نظارت تصویری(دوربین های مدار بسته)
  4. فروش،نصب و راه اندازی تجهیزات وایرلس شامل:دکل های مهاری و خود ایستا،انتقال دیتا P2P و P2MP
  5. طراحی وب سایت های فروشگاهی و شرکتی و ارائه راهکارهای سئو SEO
  6. فروش،نصب و راه اندازی تجهیزات تلفنی تحت شبکه VOIP
  7. ارائه راهکارهای هومند سازی منازل و موتورخانه ها
  8. طراحی و پیاده سازی اتاقهای مانیتورینگ و دیتا سنتر بصورت کاملا تخصصی
  9. اجرای پروژه های IPTV و سیستم های تبلیغاتی هوشمند
  10. اجرای پروژه های فیبر نوری FTTH,GPON و …

اولین و مهم ترین گام برای فعالیت یک شرکت در بستر شبکه های کامپیوتری و استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری,پیاده سازی اجرا و پیاده سازی زیر ساخت شبکه توسط کارشناس پسیو شبکه می باشد.بنابراین هر سازمانی برای استفاده از خدمات شبکه قبل از انجام هر کاری باید ابتدا اقدامات مربوط به پسیو شبکه را انجام دهند

نصب و مدیریت شبکه چیست؟

شبکه کامپیوتر شما ستون فقرات عملکرد شرکت و سازمان شما است.باید قابل اعتماد،ایمن و قابل کنترل باشد.خدمات نصب و مدیریت شبکه می تواند به شما در ارتقا شبکه موجود یا طراحی و نصب شبکه جدید کمک کند.برای مدیریت شبکه های کامپیوتری می توانید با شماره 099051804289 تماس حاصل فرمایید.
نصب و مدیریت شبکه با درک برنامه های کاری کوتاه مدت و بلند مدت شما شروع می شود.هنگامی که به نحوه کارکرد فعالیت خود پی بردیم،می توانید نوع و تعداد رایانه ها،سرورها و دستگاه هایی را که برای تحقق اهداف خود نیاز دارید،انتخاب و پیکربندی کنید.تجهیزات مناسب مانند سوئیچ ها،روترها،فایروال ها و موارد دیگر را می توان انتخاب کرد.
برنامه نصب و مدیریت شبکه سفارشی برای حمایت از برنامه و بودجه تجاری طراحی و اجرا می شود.به محض پیکربندی شبکه IT برای دستیابی به اهداف شغلی،باید در خط اصلی خود پیشرفت های چشمگیری داشته باشید.این کار می تواند به شرکت و سازمان برای رسیدن به اهداف خود با کمترین هزینه ممکن کمک کند.

نقش مدیریت شبکه چیست؟

توابع اصلی مدیریت شبکه شامل پیکربندی (تجهیزات و اتصالات موجود در شبکه)،نظارت بر عملکرد و مدیریت خطا است.علاوه بر این،امنیت و حسابداری نیز از توابع مدیریت هستند.
خدمات نصب و مدیریت شبکه

خدمات نصب و مدیریت شبکه شامل موارد زیر و موارد دیگر است:

  1. نصب و خدمات شبکه رایانه ای
  2. خدمات و پشتیبانی شبکه بی سیم
  3. پشتیبانی از دستگاه تلفن همراه نصب و پشتیبانی از سرور
  4. امنیت شبکه
  5. خدمات یکپارچه سازی شبکه
  6. کابل کشی کامپیوتر
  7. خرید و نصب سخت افزار و نرم افزار

تعمیر سانترال

دستگاه سانترال چگونه دستگاهی است و چه انواعی دارد؟ چه مشکلات و خرابی هایی برای تلفن های سانترال به وجود می آید؟ در صورت بروز این مشکلات باید چه اقداماتی انجام داد؟ تعمیر سانترال توسط چه کسانی صورت می گیرد و چه خدماتی برای تعمیر این دستگاه ارائه می شود؟ کدام یک از برندهای این دستگاه مورد تعمیر قرار می گیرند؟ اگر شما هم به دنبال یافتن پاسخ این پرسش ها هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سانترال چیست

اگر مجموعه ای دارید که دارای چندین خط تلفن است و نمی خواهید تعداد کارمندان تان برای پاسخ دادن به تماس ها زیاد شود می توانید از تلفن سانترال استفاده کنید.تلفن های سانترال این امکان را به شما می دهند که با هر دستگاه تلفن بتوانید به چندین خط تلفن شهری دسترسی داشته باشید.به این ترتیب یک نفر می تواند با استفاده از یک تلفن پاسخگوی چندین خط تلفن باشد.

علاوه بر کنترل چندین خط تلفن شهری،تلفن های سانترال این قابلیت را دارند که یک سیستم کنترل خط داخلی برای آن ها تعریف شود.به این معنا که در داخل شرکت هر فرد یا هر اتاق با یک شماره داخلی تعریف می شود و ارتباط با آن فرد در داخل مجموعه از طریق گرفتن یک شماره حاصل می گردد.البته این سرویس به صورت رایگان توسط تلفن های سانترال ارائه می شود و شما بابت تماس های داخلی پولی پرداخت نمی کنید.

تلفن های سانترال با قابلیت منشی تلفنی می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند.از طریق این قابلیت شما می توانید به طور همزمان چندین نفر را پشت خط نگه دارید.و به نوبت پاسخ آن ها را بدهید.تلفن های سانترال قابلیت های متعددی ارائه می کنند و همین امکانات و قابلیت هاست که آن ها را از تلفن های معمولی جدا می کند.

تلفن های سانترال را از لحاظ نوع کاربرد می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد.سانترال های کم ظرفیت و سانترال های پر ظرفیت.سانترال های کم ظرفیت تا حداکثر هشت خط تلفن شهری را پشتیبانی می کنند.در صورت استفاده از خطوط داخلی این نوع از تلفن سانترال می تواند تا ۲۴ خط داخلی را ساپورت کند.سانترال های کم ظرفیت برای شرکت ها و موسسات کوچک که تماس داخلی و ورودی کمی دارند بسیار مناسب است.اما سانترال های پر ظرفیت امکان ورودی بیش از هشت خط تلفن شهری را دارند.هر تعداد خط تلفن که دارید می توانید متناسب با آن یک تلفن سانترال پر ظرفیت تهیه کنید.همچنین در استفاده از خطوط داخلی محدودیت ۲۴ خط داخلی برای سانترال های پر ظرفیت وجود ندارد.این نوع از تلفن سانترال برای شرکت ها و ادارات و موسسات عظیم که کارمندان بسیار زیاد و خطوط تلفن زیاد و مشتری های بسیاری دارند مناسب می باشد.

عمده ترین مشکلات سانترال

تلفن های سانترال ممکن است در طول مدت استفاده دچار مشکلات و خرابی هایی بشوند که این موارد به دلایل متعددی از جمله استفاده زیاد،سرویس نکردن دستگاه،استفاده نادرست،مشکلات کاارخانه ای،ضربه خوردن و آب خوردن و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و …به وجود می آید.در هر صورت باید بدانید که این مشکلات همگی قابل تعمیر هستند.در زیر عمده ترین این ایرادها را مشاهده می کنید:

  1. خاموش شدن ناگهانی تلفن سانترال
  2. روشن نشدن تلفن سانترال
  3. خراب شدن باتری،شارژ شدن دیرهنگام باتری،خالی شدن سریع باتری تلفن سانترال
  4. عدم کارکرد باتری تلفن سانترال
  5. شکسته شدن صفحه نمایشگر تلفن سانترال
  6. سوختن و سیاه شدن صفحه نمایشگر تلفن سانترال
  7. عدم کارکرد میکروفن تلفن سانترال
  8. عدم کارکرد بلندگو و اسپیکر تلفن سانترال
  9. شکسته شدن و خراب شدن و عدم کارکرد دکمه ها و صفحه کلید تلفن سانترال
  10. عدم کارکرد منشی تلفنی در تلفن های سانترال
  11. عدم کارکرد حالت انتقال تماس در تلفن های سانترال
  12. ضبط نکردن تماس منشی تلفنی توسط تلفن سانترال
  13. سوختن و خراب شدن نور پس زمینه صفحه کلید انواع تلفن سانترال

خدمات تعمیر سانترال

مشکلات و خرابی هایی که در بالا ذکر شد توسط واحد تعمیر سانترال در مجتمع فنی ملی پایتخت مورد تعمیر قرار می گیرند.این واحد با بهره بردن از برترین متخصصان و تعمیرکاران این حوزه به رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری تلفن های سانترال شما می پردازد.در زیر خدمات تعمیر و تعویض قطعات انواع تلفن سانترال را می خوانید:

خدمات تعمیرات سانترال ما چیست؟

تعمیر برد اصلی یا مین برد انواع تلفن سانترال
تعمیر قطعات روی برد اصلی انواع تلفن سانترال
تعویض قطعات معیوب و آسیب دیده روی برد اصلی انواع تلفن سانترال
رفع مشکل عدم ارتباط با منشی تلفنی در انواع تلفن سانترال
رفع مشکلات سیم کشی یا کابل کشی تلفن برای انواع سانترال
تعمیر میکروفن انواع تلفن سانترال
تعویض میکروفن انواع تلفن سانترال
تعمیر بلندگوی انواع تلفن سانترال
تعویض بلندگوی انواع تلفن سانترال
تعمیر باتری بک آپ انواع سانترال
تعویض باتری بک آپ انواع سانترال
تعمیر مدار نگه دارنده باتری انواع سانترال
تعمیر مدار شارژ انواع سانترال
تعمیر صفحه کلید و دکمه های انواع تلفن سانترال
تعویض صفحه کلید و دکمه های معیوب و شکسته انواع تلفن سانترال
رفع مشکلات مربوط به کلید هوک در انواع تلفن سانترال
ریست کردن کامل انواع تلفن سانترال
تعمیر صفحه نمایشگر انواع تلفن سانترال
تعویض صفحه نمایشگر انواع تلفن سانترال
رفع مشکل عدم زنگ خوردن انواع تلفن سانترال
تعمیر گوشی تلفن انواع سانترال
تعمیر گوشی تلفن انواع سانترال
تعمیر نور پس زمینه صفحه کلید در انواع تلفن سانترال
رفع مشکلات مربوط به انتقال تماس در انواع سانترال
رفع مشکل عدم ضبط مکالمه توسط سانترال
تعمیر جک هدفون در انواع تلفن سانترال
تعویض جک هدفون در انواع تلفن سانترال
تعمیر کلیه مشکلات نرم افزاری در انواع تلفن سانترال
تعمیر سانترال های کم ظرفیت
تعمیر سانترال های پر ظرفیت
و…


تعمیر انواع برندهای تولید کننده سانترال

با اینکه در بازار ایران بیشترین مورد استفاده از تلفن های سانترال از برند معروف پاناسونیک می باشد اما برندها و شرکت های دیگری نیز به تولید این دستگاه پرداخته اند.ما در مجتمع فنی ملی پایتخت تلفن های سانترال تمامی این برندها را مورد تعمیر قرار می دهیم که در زیر نام آن ها را ملاحظه می کنید:

  1. تعمیر سانترال پاناسونیک Panasonic
  2. تعمیر سانترال هیوندای Hyundai
  3. تعمیر سانترال آلکاتل Alcatel
  4. تعمیر سانترال لوسنت Lucent
  5. تعمیر سانترال اتکام Atcom
  6. تعمیر سانترال زیمنس Siemens
  7. تعمیر سانترال سامسونگ Samsong
  8. تعمیر سانترال ال جی LG
  9. تعمیر سانترال دی لینک D Link

طراحی و پیکربندی شبکه

خدمات حرفه ای طراحی و پیکربندی شبکه،اطمینان از پردازش داده های شبکه را با سریعترین و کارآمدترین حالت ممکن فراهم می کند.همچنین ارزیابی شبکه کامپیوتری که آیا شما از سطح امنیتی درستی برخوردار هستید.تکنسین های مجاز IT می توانند به شما در شناسایی داده هایی که برای محافظت بیشتر نیاز دارید کمک کنند و سپس به شما کمک می کنند سیستم های مناسب را برای اطمینان از ایمن ماندن در آنها مستقر کنید.شبکه هایی با کارایی بالا به شما در اداره و رشد کارآمد تجارت خود کمک می کند.
مطمئن نیستید شبکه شما چه نیاز دارد؟

ارزیابی سیستم را در نظر بگیرید.ارزیابی می تواند به شما کمک کند مشکلات احتمالی را قبل از اینکه به مشکلات پرهزینه تری تبدیل شوند،کشف کنید.برای نصب و خدمات کامل مدیریت شبکه باید از افراد متخصص در این حوزه بهره ببرید.

مراحل عیب یابی شبکه

عیب یابی شبکه های رایانه ای فرآیندی تکرارپذیر است،یعنی می توانید فرآیند عیب یابی را به چند مرحله تقسیم کنید تا هر مرحله هر تعداد دفعه که لازم است تکرار شود و هر شخصی که لازم است آن را انجام دهد تا نهایتا نتیجه مشخص شود.مراحل عیب یابی شبکه را می توان چنین در نظر گرفت:

1.شناسایی مشکل

گام نخست در عیب یابی شبکه،شناسایی مشکل است که مراحل زیر را شامل می شود:

گردآوری اطلاعات:با استفاده از ابزارهای عیب یابی شبکه که در دسترس تان است،درباره وضعیت فعلی شبکه اطلاعات گردآوری کنید.
شبیه سازی مشکل:اگر ممکن است،مشکل پیش آمده را در سخت افزار یا نرم افزار آزمایشی دیگری نیز تکرار یا به عبارتی شبیه سازی کنید.این کمک تان می کند تا بدانید مشکل در چه بخشی رخ داده است.
پرسش از کاربران:از کاربران شبکه درباره ایرادها یا مشکلاتی که با آن ها مواجه می شوند سوال بپرسید.
شناسایی علائم قطع شدن شبکه:مثلا بررسی کنید که آیا اتصال شبکه کاملا قطع است؟ آیا شبکه کند شده است؟ آیا تمام شبکه دچار مشکل است یا فقط بخشی از آن مشکل دارد؟ آیا فقط یکی از کاربران با مشکل مواجه شده است یا کاربران دیگری نیز مشکلاتی دارند؟
بررسی تغییرات اخیر:بررسی کنید که آیا پیش از بروز مشکل،چیزی در شبکه تغییر یافته بود؟ مثلا آیا اخیرا سخت افزار جدیدی به شبکه اضافه شده بود؟ آیا کاربران جدیدی به شبکه افزوده شده بودند؟ آیا به تازگی نرم افزاری به روزرسانی شده بود؟ آیا در بخشی از شبکه تغییراتی ایجاد شده بود؟
تعریف مجزا و مشخص هریک از مشکلات:گاهی چندین نقص یا مشکل در شبکه بروز می کند.در این صورت باید هر مشکل را جداگانه مشخص کنید تا راه حل یک مشکل تحت تاثیر مشکلات حل نشده دیگر،بی اثر نشود.

2.نظریه پردازی (اظهار نظر درباره علت مشکل)

پس از آن که تمام اطلاعات ممکن درباره عیب یا عیب های شبکه را گردآوری کردید،باید نظریه پردازی کنید،یعنی برپایه اطلاعات گردآوری شده،درباره علل بروز مشکل نظر دهید.حتی از پرداختن به بدیهیات و موارد ساده نیز غافل نشوید اما به مسائل جدی تر نیز توجه ویژه داشته باشید.گاهی اتفاقی ساده مثل قطع شدن یکی از کابل ها می تواند شبکه را از کار بیاندازد.گاهی نیز مشکلات شبکه علل پیچیده تری دارند و مثلا حملات امنیتی سبب از کار افتادن شبکه می شوند.
3.سنجش درستی نظریه

با استفاده از ابزارهایی که دارید،نظریه تان را بیازمایید تا دریابید آیا علت بروز مشکل همان چیزی است که فکر می کردید یا نه.مثلا اگر نظرتان این بوده که نقص روتر موجب قطعی شبکه شده است،روتر مشکوک را با روتر جدیدی جایگزین کنید و ببینید آیا مشکل رفع می شود یا نه.حتما به یاد داشته باشید که اگر در این مرحله مشخص شد نظرتان درباره علت بروز مشکل درست نبوده است،آن را شکست تلقی نکنید،بلکه در این صورت باید به گام دوم بازگردید،یعنی نظریه جدیدی مطرح کنید و سپس برای آزمایش درستی آن راهی بیابید.گاهی ممکن است اولین دیدگاه تان درست از آب درآید و گاهی پس از چند بار تلاش و طرح نظریه های مختلف سرانجام علت واقعی بروز عیب در شبکه را بیابید.
4.برنامه عملی

پس از آن که درستی نظرتان اثبات شد و دانستید که علت بروز عیب در شبکه چیست،باید عیب شبکه را رفع کنید.برای حل مشکل باید برنامه عملی داشته باشید.گاهی برنامه عملی شما فقط یک مرحله دارد؛ مثل ری استارت کردن روتر.اما گاهی برنامه اقدامات عملی شما پیچیده تر و زمان برتر است؛ مثل وقتی که باید سخت افزار جدیدی سفارش دهید یا نرم افزار چند رایانه را به نسخه پیش از بروز عیب در شبکه بازگردانید.
5.اجرای راه حل

پس از برنامه ریزی برای حل مشکل شبکه،باید راه حل را اجرا کنید.برخی راه کارها را خودتان می توانید انجام دهید و برخی دیگر با همکاری دیگر مدیران یا کاربران شبکه امکان پذیر است.
6.تایید عملکرد سامانه

پس از آن که اقدامات لازم برای رفع عیب شبکه را انجام دادید،حتما شبکه را آزمایش کنید.اولا مطمئن شوید که مشکل حل شده است.سپس ببینید آیا رفع مشکل اخیر و تغییراتی که در شبکه ایجاد کرده اید،مشکلات جدیدی پدید نیاورده است؟ حتما طی فرآیند تایید،هم از ابزارهای شبکه بهره ببرید و هم حساب های کاربران به ویژه حساب های کاربرانی را که با مشکل مواجه شده بودند بررسی کنید تا بدانید آیا مشکلات شان رفع شده است یا نه.
7.مستندنگاری فرآیند عیب یابی تا حل مشکل

اگر کارشناس یا علاقمند به شبکه هستید و اغلب با شبکه ها سروکار دارید،احتمالا باز هم در آینده با مشکلات مختلفی در شبکه مواجه خواهید شد.پس حتما هر مرحله از فرآیند عیب یابی شبکه را ثبت و مستندنگاری کنید.مثلا بنویسید که وقتی نقصی خاص در شبکه روی داد چه علائمی بروز یافت،شما درباره علت مشکل چه نظریه ای مطرح کردید،برای سنجش درستی نظریه تان چه راهبردی در پیش گرفتید و برای حل مشکل چه راه حلی داشتید که به نتیجه رسید.حتی اگر خودتان در آینده به چنین مستنداتی نیاز نداشته باشید،ممکن است سایر مهندسان مجموعه در مواجهه با مشکلات آتی از آن بهره ببرند و با رفع سریع تر عیوب،مدت خاموشی شبکه را کاهش دهند.
ابزارهای عیب یابی شبکه:نرم افزاری و سخت افزاری

علاوه بر گزارش های کاربران و تجربه های مستقیم و دست اول،می توان از ابزارهایی نیز برای عیب یابی شبکه کمک گرفت.برخی از این ابزارها نرم افزاری و بومی سیستم عامل هستند و برخی نرم افزارهای مستقلی هستند که باید جداگانه نصب شوند.برخی از ابزارهای عیب یابی نیز سخت افزاری هستند.در ادامه،نخست شماری از ابزارهای خط فرمان ویندوز و نیز نرم افزارهای کاربردی مستقل و سپس شماری از ابزارهای سخت افزاری مفید برای عیب یابی شبکه معرفی می شوند.

ابزارهای خط فرمان ویندوز برای عیب یابی شبکه

در رایانه های ویندوزی با استفاده از برنامه خط فرمان ویندوز یا همان command prompt می توان دستورهای آزمایش و عیب یابی شبکه را اجرا کرد.برای دسترسی سریع به برنامه خط فرمان ویندوز،کلید علامت ویندوز را در صفحه کلیدتان بگیرید و سپس دکمه R را بفشارید تا پنجره اجرا یعنی پنجره Run باز شود.در کادر پنجره،عبارت cmd را تایپ کنید و اینتر بزنید.

هر یک از دستورهای زیر را می توان جداگانه در پنجره خط فرمان اجرا و درباره وضعیت شبکه اطلاعات خاصی کسب کرد.

ping –پینگ که یکی از ابزارهای مجموعه پروتکل TCP/IP است،دیتاگرامی را به گره ای از شبکه که در ادامه دستور مشخص می شود،ارسال می کند.اگر شبکه درست کار کند،گره گیرنده دیتاگرام،آن را به گره فرستنده بازمی فرستد.

tracert/traceroute –از ابزارهای مجموعه پروتکل TCP/IP است که مسیری را که داده در پیش می گیرد تا به مقصد برسد مشخص می کند.این ابزار کمک تان می کند تا دریابید بسته های داده در کدام بخش شبکه از دست می روند و بدین وسیله در شناسایی مشکلات کمک تان می کند.

nslookup –از ابزارهای سرور نام دامنه (DNS)است که آدرس آی پی مربوط به نام میزبان (hostname)یا بالعکس یعنی نام میزبان مربوط به یک آدرس آی پی را نمایش می دهد.این ابزار برای شناسایی مشکلات مربوط به تفکیک نام DNS مفید است.

ipconfig –از ابزارهای مجموعه پروتکل TCP/IP در سیستم عامل ویندوز است که تنظیمات و اتصالات شبکه را آزمایش و تایید می کند.این ابزار آدرس آی پی،subnet mask و گیت وی پیش فرض (default gateway)یک گره و دیگر اطلاعات مهم شبکه را نشان می دهد.

netstat –ابزاری است که وضعیت هر یک از اتصالات فعال شبکه را نشان می دهد.با کمک این ابزار می توان دریافت که در یک سامانه خاص چه خدماتی در حال اجرا است.

pathping –از دستورهای مجموعه پروتکل TCP/IP است که درباره تاخیر (latency)و بسته های از دست رفته (packet loss)در شبکه اطلاعات ارائه می دهد و لذا در عیب یابی مشکلات مربوط به از دست رفتن بسته ها در شبکه مفید است.

nmap –ابزاری است که می تواند تمام شبکه را با هدف بررسی پورت ها و خدمات مختلف در حال اجرا در آن پورت ها پیمایش (اسکن)کند.با کمک این ابزار می توان اتصالات راه دور شبکه را پایش و درباره شبکه اطلاعات خاص و دقیقی کسب کرد.

route –دستوری است که به روزرسانی دستی جدول مسیریابی شبکه را فعال می کند.برای یافتن مشکلات مربوط به مسیریابی ثابت (استاتیک)در شبکه می توان از این دستور بهره برد.

arp –مدیر شبکه با کمک این دستور می تواند حافظه نهان (cache)پروتکل تفکیک آدرس (ARP)را ببیند و مندرجات آن را اضافه یا پاک کند.از این ابزار می توان برای رفع مشکلات مربوط به اتصالات خاص بین ایستگاه کاری و میزبان در شبکه بهره برد.

نرم افزارهای کاربردی برای عیب یابی شبکه

علاوه بر ابزارهای خط فرمان،نرم افزارهای کاربردی یا اصطلاحا اپلیکیشن های مستقلی هم هستند که برای تعیین وضعیت شبکه و یافتن عیب های آن مفیدند.عنوان کلی برخی از این اپلیکیشن ها چنین است:

Packet Sniffer (پویشگر بسته):پویشگرهای بسته درباره وضعیت شبکه دید فراگیری ارائه می دهند.از این اپلیکیشن ها می توان برای تحلیل ترافیک شبکه،یافتن پورت های باز و شناسایی ضعف های شبکه بهره برد.

Port Scanner (پویشگر پورت):پورت های باز دستگاه موردنظر در شبکه را می یابند و به گردآوری اطلاعات می پردازند؛ اطلاعاتی نظیر این که چه پورتی باز است و چه خدماتی در آن پورت در حال اجرا است.همچنین درباره سیستم عامل دستگاه اطلاعات ارائه می دهند.از پویشگرهای پورت می توان برای شناسایی پورت های درحال استفاده و یافتن نقاطی از شبکه که در برابر حملات خارجی آسیب پذیرند بهره برد.

Protocol Analyzer (تحلیلگر پروتکل):با کمک قابلیت های عیب یابی و گزارش دهی خود،درباره شبکه دید جامعی ارائه می دهد.با کمک چنین برنامه هایی می توان مشکلات شبکه و نفوذهای احتمالی به شبکه را شناسایی کرد.

Wi-Fi Analyzer (تحلیلگر وای فای):تجهیزات و نقاطی را که ممکن است سیگنال های وای فای آن ها با شبکه شما تداخل یابد،شناسایی می کند.با کمک این ابزار می توان مشکلات مربوط به اتصالات بی سیم شبکه را یافت.

Bandwidth Speed Tester (آزمایشگر سرعت پهنای باند):پهنای باند و میزان تاخیر در اتصال اینترنت کاربر را می سنجند.

ابزارهای سخت افزاری برای عیب یابی شبکه

ابزارهایی که تا پیش از این معرفی شدند،نرم افزاری بودند.اما برخی مشکلات در شبکه ریشه سخت افزاری دارند.پس گاهی لازم است برای عیب یابی شبکه از ابزارهای سخت افزاری استفاده شود.برخی از ابزارهای سخت افزاری در عیب یابی شبکه و برخی دیگر حین فرآیند تعمیر یا تعویض اجزای شبکه به کار می روند.

تصویر 1.آداپتور بازگشت یا Loppback adaptor (کابل حلقوی)به یک دستگاه سوئیچ متصل شده است.

Wire crimper (سوکت زن):ابزاری است که کانکتور را به انتهای کابل ها متصل می کند.

Cable tester (آزمایشگر کابل):مشخص می کند که آیا کابل سیگنال ها را به درستی انتقال می دهد یا نه.برای تشخیص مشکلات مربوط به اتصال پذیری شبکه،می توان از این ابزار بهره برد تا دریافت آیا کابل سالم است یا نه.

Punch-down tool (ابزار پانچ):برای متصل کردن کابل ها به پچ پنل (patch panel)یا بلوک پانچ داون (punch-down block)به کار می رود.

TDR (بازتاب سنج)و OTDR (بازتاب سنج نوری):بازتاب سنج یا TDR (مخفف Time-Domain Reflectometer)ابزاری است که در کابل پالس الکتریکی می فرستد و سپس سیگنال بازتابی آن را می سنجد.اگر کابل درست کار کند،سیگنال منعکس نمی شود،بلکه در انتهای کابل جذب می شود.بازتاب سنج نوری یا OTDR (مخفف Optical Time-Domain Reflectometer)نیز شبیه TDR است اما برای آزمایش کابل های فیبر نوری به کار می رود.

Light Meter یا Optical Power Meter (نورسنج):وسیله ای است که برای سنجش توان سیگنال نوری به کار می رود.

Tone Generator (سیگنال ساز):وسیله ای است که در جفت سیم های کابل UTP یک سیگنال الکتریکی می فرستد.در سر دیگر کابل ابزاری موسوم به tone locator یا tone probe به محض تشخیص سیگنال در جفت سیم،صدایی منتشر می کند.با کمک این ابزارها می توان تشخیص داد که آیا سیگنال ها درست از سیم های شبکه عبور می کنند یا نه.

Loopback Adaptor (آداپتور بازگشت):ابزاری است که برای شناسایی عیب های مربوط به انتقال سیگنال در شبکه به کار می رود.آزمایش بازگشت سیگنال (loopback test)با کمک این آداپتور انجام می شود.برای این منظور،آداپتور به پورت دستگاه مورد نظر متصل می شود (تصویر 1)تا مشخص شود آیا دستگاه سیگنال را به درستی ارسال و دریافت می کند یا نه.

Multimeter (مولتی متر یا ولت سنج/اهم سنج):وسیله ای الکترونیکی است که می تواند چند کمیت مثل ولت،جریان و مقاومت را بسنجد.

Spectrum analyzer (طیف سنج):ابزاری است که تغییرات قدرت سیگنال نسبت به بسامد (فرکانس)را نشان می دهد.

سخن پایانی

عیب یابی شبکه نیازمند در پیش گرفتن مراحل و به کارگیری ابزارهایی است که شماری از آن ها در این مقاله بازگو شد.عیب یابی شبکه های کوچک و خانگی نسبتا ساده است و معمولا با بررسی اتصالات و به کارگیری ابزارهای عیب یابی رفع می شود.اما شبکه های بزرگ و پیچیده مهارت بیشتری می طلبند.عیب یابی شبکه برای مهندسان و مدیران شبکه مهارت مهمی است.

:Published Date:5/17/2024 8:15:24 AM
تلفن تماس فوری خدمات شبکه بندر لنگه،خدمات تعمیر تلفن سانترال بندر لنگه